Sivut

perjantai 2. toukokuuta 2014

Valmis keittiö!


Jippii! Nyt sen voi jo sanoa olevan valmis. Ainakin melkein. Pari listaa ja ne valot täytyy vielä sähkömiehen korjata. Vappuna kannettiin ruokapöytä takaisin paikoilleen ja olen jo monta päivää kantanut ja järjestellyt tavaroita paikoilleen.

"Ruokailuhuonekin" on kokenut aikamoisen muodonmuutoksen. Myin sieltä vanhat Ikean lasivitriinikaapit pois - sillä nythän minulla on keittiössä vitriinikaapit ja tilaa astioille. Tilalle ostin lipaston ja pari isoa taulunkehystä. Näistä kuvia lisää myöhemmin. Pyörittelin tänään taas muutenkin mm. verhoja huoneesta vähän toiseen ja laitoin osan pyykkikoneen kautta. Ihana tuoksu tuli kun laitoin verhot kuivumaan verhotankoihin niin säästyy ainakin enimmältä silitykseltä.

No asiaan. Tänään otin vähän kuvia enemmän keittiössä. Ja yritin ottaa "jälkeen" kuvia mahdollisimman samoista kohdin, joista otin kun aloin raijata tavaraa pois remontin tieltä. Mm. ovi oli yhdessä kuvassa vähän tiellä kun ei enää avaudu samalla tavoin kuin ennen. Taidankin laittaa ne "ennen - jälkeen" kuvat erilliseen postaukseen vaikka tässä viikonlopun aikana. Näitä kuvia meinaa on muutenkin tosi paljon niin, ettei näitä kukaan jaksa kerralla niin paljon selailla :)

"Irrallisen" tason alle hommasin jakkarat, jotka maalasin vaaleanharmaalla sävyllä.





Aidot vanhat Fiskarsit pääsi kehyksiin.






Tuohon avohyllyyn nyt laitoin jotain koriste tavaraa,
sillä ei tuohon oikein mitään kauhean käytännöllistä keksi?

Halusin yläkaapit yltävän kattoon saakka ja että kattolista
kiertää kaikki kaapit jne. katossa. EN kadu! :)

Eilen käsittelin Majakiven jokikivi laatan Tulikiven Protectant 2 suojausaineella. Jokikiven sävy on "Tuuli". Tuon aineen luvataan suojaavan sekä kivet - että sauma.
Kiven omaa väriä se ei ainakaan luvatusti muuttanut.







Nyt mä niin meen saunaan! Kuvia lisää myöhemmin.


- Milla





2 kommenttia :

  1. Tulipa kaunis keittiö! Oi, ihan itselläkin alkaa keittiöremppa poltella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Kiitos! Kyllä olen itsekin niin onnellinen, että se vihdoin tuli kuntoon :) Sun täytyy ottaa siitä ens talven projekti :) Oon tosi tyytyväinen, että mies "pakotti" aloittaa sen kevät talvella toisin kuin minä joka ehdotti et tehdään kesäl kun mä oon kotosalla lomaillen. Oli meinaa sen verran hikisiä hetkiä et oli ihan kiva suorittaa sitä viileällä säällä eikä kamalassa helteessä :)

      Sullahan on siellä ollut meneillään niin kivoja pikku up dateja että kyllä sä pärjäät!

      Poista